zaterdag 15 februari 2014

Trotse OMA!!

Hallo Allemaal,

Ik heb jullie heel leuk nieuws te vertellen.
Gisteren op Valentijnsdag is mijn kleindochter Katie Lara geboren.
Het is een lekkere stevige meid van 4150 gram.
Gelukkig is alles goed gegaan en moeder en dochter maken het goed.

En dit zijn de dingen die ik voor mijn dochter heb gemaakt.
Hier zie je het kaartje nog wat beter.

En hier is ook nog een foto van een trotse OMA met de kleine meid.
Zo dit was het weer voor vandaag.
Lieve groetjes Marrie.


dinsdag 11 februari 2014

Valentijn!!!

Hallo Allemaal,

Hier is een Valentijn kaart met een heel lief stempeltje van Magnolia.
Ik hoop wel dat jullie vullingen goed zitten hij is wel heel zoet al zeg ik het zelf.
Ik heb weer eens gewoon een vierkante kaart gemaakt.
Het papier is van Doodlebug .
Het hart is van Marianne.
De hoekjes zijn van La La land.
De bloemen en de vlaggetjes zijn met de DooHickeys van Magnolia gemaakt.
Voor de rest heb ik er nog wat glitter hier en daar op gedaan.

Met de ze kaart wil ik met de volgende Challenge mee doen,

Dutch magnolia Lovers / Valentijnsdag
Magnolia Mania / Hearts
You, me and Magnolia / Alles mag
Midweek Magnolias / Valentine/Love
Creative Cutting Challenges /Valentijn-Liefde-Vriendschap

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en lees jullie reacties met veel plezier.
Lieve groetjes Marrie




zondag 2 februari 2014

Valentijn Bestie!!!

Hallo Allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge en dat is Will you be my Valentine?
Nou dat is toch een leuke challenge dus leef jullie lekker uit en doe mee met deze Valentijn
My Besties Challenge.



De basis van mijn kaart heb ik weer met een Go Kreate mal gemaakt.
De lieve Valentijn Bestie die ik heb gebruikt kan je hier vinden.
Ik heb haar weer met mijn Prisma potloden ingekleurd.
Het papier wat ik heb gebruikt is een blokje van Authentique en heet Smitten.
Ik heb de volgende mallen en stansen gebruikt,
DooHickeys
Marianne
Die Namics
La la land Crafts
En Joy.

Ik hoop dat jullie allemaal mee doen en er zijn weer leuke prijzen te winnen.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en lees jullie reacties met veel plezier.
Lieve groetjes Marrie


donderdag 16 januari 2014

Magnolia Tag!!

Hallo Allemaal,

Hier is een tag gemaakt met het vrolijke papier van Doodlebug ik vind dit zo mooi papier en natuurlijk lekker zoet van kleur eigenlijk hoef je hier niet veel bij te verzinnen het papier spreekt al voor zich vandaar dat ik het een beetje rustig heb gehouden.
En wat een leuke Tilda is dit he zo is regen toch nog een beetje vrolijk.
Ik heb de stempel in gekleurd met Prisma potloden.
De tag is van Joy.
De takjes en de bloemen zijn DooHickeys van Magnolia.
De strik is met de nieuwe DooHickey gemaakt
Het randje om Tilda is met een Spellbinder gemaakt..

Ik wil deze tag mee laten doen bij de volgende challenge,
Dutch Magnolia Lovers
Ze willen daar een tag zien met een Magnolia stempel natuurlijk!!

Nu de My Besties challenge blog niet meer iedere week een challenge heeft maar om de 2 weken betekend dat voor mij dat ik maar 1 x in de maand een kaart hoef te maken en dat betekend dat ik meer tijd over houd voor de Magnolia stempels ik blijf het lieve stempeltjes vinden!!

Ik ben benieuwd wat jullie van deze tag vinden en lees jullie reacties met veel plezier.
Lieve groetjes Marrie.

donderdag 9 januari 2014

Ribbon Dance Tilda!

Hallo Allemaal,

Hier is dan weer eens een kaart met een Magnolia stempel en wat is deze leuk he!!
Ik heb dit keer mijn Grand Spellbinders gebruikt voor de basis van mijn kaart.
Alle stansen zijn DooHickeys die ik heb gebruikt.
En ook dit papier is uit mijn voorraad oud papier en wat is het mooi papier he ik ben blij dat ik eens de moeite heb genomen om te kijken wat er nog in mijn voorraad lag ik heb weer zo veel mooi papier gevonden nou dat krijgen jullie ook te zien hoor wacht maar af ha ha!!

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en lees jullie reacties dan ook met veel plezier.
Lieve groetjes Marrie


zondag 5 januari 2014

Summer Fun!!

Hallo Allemaal,

Allereerst wil ik iedereen een fantastisch nieuw jaar toe wensen met veel liefde en gezondheid.
En dat we er maar weer een creatief jaar van mogen maken.

En ook wil ik mijn vaste volgers van harte danken voor jullie lieve reacties en met sommige van jullie heb ik heel leuk mail contact en dat vind ik heel gezellig en hartverwarmend bij deze dank jullie wel.

En ja dan de goede voornemens!!!
Ik heb zelf ook goede voornemens en dat is eerst het papier op maken wat ik heb liggen en ik ben met deze kaart begonnen en is toch veel te zonde om zulk mooi papier te laten liggen.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen nieuw papier meer koop ha ha daar ga ik al.
En ik wil ook weer wat vaker op jullie blogs komen kijken en een reactie achter laten dat is er met de feestdagen niet van gekomen maar een nieuw jaar nieuwe kansen zeg ik maar ha ha.
Ik ben benieuwd wat jullie goede voornemens zijn.
En ik hoop dat al jullie je goede voornemens ook vol te houden zijn.

Een nieuw jaar en weer een nieuwe My Besties Challenge en dit keer willen we Summer Fun op je kaart zien.
Ik heb deze kaart gemaakt en vind zelf dat de zomer er van af straalt.
Dus hebben jullie het koud doe dan lekker mee met deze My Besties Summer Fun challenge.
En vergeet niet een My Besties digi stempel te gebruiken je vind ze hier.

De basis van de kaart heb ik met een Martha Stewart pons gemaakt.
Ik heb de My Besties digi stempel met Faber Castell potloden ingekleurd.
De digi stempel heb ik met de Grand Spellbinder uit gestanst.
De tekst is van Joy
Verder heb ik wat vlinders van Unique en Dutch Doobadoo gebruikt die ik met een Catseye heb gekleurd.
De hartjes zijn ook van Unique.
En nog een fleurige strik om het geheel af te maken.

Met deze kaart wil ik met de volgende challenge mee doen,
Hobbyhome-hobbyartikelen challenge blog
Dutch stamp Chickies challenge blog

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en lees jullie reacties met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marrie

      

vrijdag 27 december 2013

Jammer!!

Hallo Allemaal,

Ik wil jullie deze kerstkaart nog laten zien ook deze kaart heeft een lange reis afgelegd naar Amerika maar volgens mij is deze kaart nooit aan gekomen helaas maar het kan nog je weet maar nooit er zijn wel gekkere dingen gebeurd ha ha.
Dan moet de gene het maar met een foto doen van de kerstkaart.
Ik heb wel meer kerstkaarten die niet aan zijn gekomen en ze allemaal in de zelfde brievenbus gedaan hoe dat kan weet ik niet maar ja het is niet anders.

Nog een fijne afsluiter van het jaar en een creatief en gezond nieuw jaar toe gewenst.
En eet niet te veel oliebollen en kijk uit met vuurwerk.
Lieve groetjes Marrie