Hallo Allemaal,
Allereerst wil ik iedereen een fantastisch nieuw jaar toe wensen met veel liefde en gezondheid.
En dat we er maar weer een creatief jaar van mogen maken.
En ook wil ik mijn vaste volgers van harte danken voor jullie lieve reacties en met sommige van jullie heb ik heel leuk mail contact en dat vind ik heel gezellig en hartverwarmend bij deze dank jullie wel.
En ja dan de goede voornemens!!!
Ik heb zelf ook goede voornemens en dat is eerst het papier op maken wat ik heb liggen en ik ben met deze kaart begonnen en is toch veel te zonde om zulk mooi papier te laten liggen.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik geen nieuw papier meer koop ha ha daar ga ik al.
En ik wil ook weer wat vaker op jullie blogs komen kijken en een reactie achter laten dat is er met de feestdagen niet van gekomen maar een nieuw jaar nieuwe kansen zeg ik maar ha ha.
Ik ben benieuwd wat jullie goede voornemens zijn.
En ik hoop dat al jullie je goede voornemens ook vol te houden zijn.
Een nieuw jaar en weer een nieuwe
My Besties Challenge en dit keer willen we Summer Fun op je kaart zien.
Ik heb deze kaart gemaakt en vind zelf dat de zomer er van af straalt.
Dus hebben jullie het koud doe dan lekker mee met deze
My Besties Summer Fun challenge.
En vergeet niet een
My Besties digi stempel te gebruiken je vind ze
hier.
De basis van de kaart heb ik met een Martha Stewart pons gemaakt.
Ik heb de
My Besties digi stempel met Faber Castell potloden ingekleurd.
De digi stempel heb ik met de Grand Spellbinder uit gestanst.
De tekst is van Joy
Verder heb ik wat vlinders van Unique en Dutch Doobadoo gebruikt die ik met een Catseye heb gekleurd.
De hartjes zijn ook van Unique.
En nog een fleurige strik om het geheel af te maken.
Met deze kaart wil ik met de volgende challenge mee doen,
Hobbyhome-hobbyartikelen challenge blog
Dutch stamp Chickies challenge blog
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en lees jullie reacties met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marrie