zondag 14 augustus 2011

Skater Tilda

Hallo Allemaal,

Ik heb gelukkig weer eens wat tijd om te knutselen.
Naar buiten is geen optie met dit weer dus zit ik vandaag in mijn hobbykamer.
Ik ga eens lekker wat dingen uit proberen.
Ik heb namelijk een hele leuke Cartridge gekocht ga eens kijken wat ik daar mee kan.
Maar dat zien jullie later wel.
Hier is weer een kaart met een nieuwe Magnolia stempel Skater Tilda.
Ik vind het wel een stoere meid zo met haar skateboard en aan de andere kant ook weer heel lief.
Ik heb de stempel ingekleurd met Derwent potloden.
Het papier is ook uit de nieuwe serie.
De bloemen heb ik met de nieuwe Magnolia stansen gemaakt.
De blaadjes en de swirl en de border zijn ook Magnolia stansen.
Op de blaadjes heb ik met Glossy Accents wat water druppels gemaakt.
Ik vind dat wel een leuk effect geven.
Het hart is gemaakt met een Cheery Lynn stans.
De vlinders zijn met een Martha Stewart pons gemaakt.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Groetjes Marrie.

18 opmerkingen:

Jolanda zei

Wow Marrie, je kaart is weer een plaatje. Wat een leuke kleurtjes weer. Je bloemen vind ik ook super gaaf geworden.
Groetjes van Jolanda

Liberta zei

Hai Marrie,

Wat een mooie kaart is dit.
Die druppels op de bladeren geweldig. Leuk idee zo. Ja de stempel is stoer he. Vind deze serie helemaal geweldig.

Een hele fijne zondag hier schijnt eindelijk de zon volop. Liefs, lieb

Brenda zei

Wat een leuke kaart! Mooie bloem heb je gebruikt! Fijn zondag, lieve groetjes Brenda

corryskaart zei

zo dit is een erg leuke ,frisse en mooie kaart en zeker prachtige bloemen
groetjes van corry

Corrie zei

Hallo Marrie
wat een mooie kaart
ik be helemaal weg van je bloemen
Groetjes Corrie

Tinie zei

Prachtig hoe Tilda daar staat, het is een super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

regina zei

een heel leuk kaartje!!

een leuk afdrukje!

gr regina

GerJanne zei

Hoi Marrie,

het is ene heel lief kaartje geworden. Mooi die stans achter het afdrukje. De kleuren zijn erg mooi bij elkaar gekozen.
groetjes,
GerJanne

Lenie Hempen zei

Hoi Marrie

Ik heb je blog bekeken,en wat ik heb gezien vind ik prachtig mooi.
Zo als deze schitterende kaart.
Ben gelijk volger geworden.
Zal je blog dus geregeld bezoeken.
Verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

gré zei

hallo marrie
het is weer een heel erg mooi kaartje
en mooie kleuren hahaha mijn kleur

groetjes gré

KarinsArtScrap zei

heel leuk mkaartje marrie, mooie bloemetjes.

groetjes karin

Unknown zei

Wat een lief kaartje Marrie, en wat is dat nieuwe Magnolia papier mooi zeg!! Groetjes, Frea

Frosien zei

Leuke stoere kaart, mooi gemaakt hoor! Groetjes frosien

miriam zei

wat een mooi lief kaartje
gr miriam

Angela zei

Schitterende kaart.... alles klopt er gewoon aan!!! Super.
grt Angela

corrie zei

hallo marrie wat leuk dat je mij gaat volgen
ik heb ook je bezocht en wat maak jij ook leuke en mooie kaartjes ..het is altijd een geheel met kleuren en papier groetjes corrie

Marlies zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met prachtige details! Super geheel!
groetjes, Marlies

Babette zei

Je kaartje is erg mooi, super wat je met de bloemblaadjes hebt gedaan.
Groetjes Babette