dinsdag 18 oktober 2011

Special Tilda

Hallo Allemaal,

Hier is dan eindelijk een nieuwe kaart van mij.
Dit is de Doe@ding Tilda is zij niet lief?
Ik heb Tilda ingekleurd met Derwent potloden.
Het papier is ook van Magnolia.
De klok is een Tim Holtz stans deze heb ik met glimmermist bespoten en de randen met Stickles bewerkt.
De bloemen en de takjes zijn stansen van Magnolia.
De hartjes zijn met een Martha Stewart pons gemaakt.
De vlinder is met een Cheery Lynn stans gemaakt.

Ik ben een beetje mijn ding kwijt,
ik weet niet of jullie dat ook hebben als je zo lang niets heb gedaan,
moet er weer even in komen
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Marrie.

11 opmerkingen:

Brenda zei

Heel leuk zo'n roze kaart!! Lieve groetjes Brenda

Liberta zei

Hai Marrie,

Meis mij valt niet op dat je het een beetje kwijt bent dit kaartje is ontzettend lief.
De kleuren de details zijn gewoon super.
Vind het een schattig kaartje en de stempel is inderdaad helemaal top denk dat ik hem ook ga bestellen.

Liefs, Lieb

Martha zei

Prachtig is dit geworden, erg leuk met die klok van Tim Holtz. Heb er vanmiddag nog aan getwijfeld of ik em zou kopen. Nu denk ik dat ik het toch maar haal! :-)
Je vorige creatie is ook geweldig!
Groetjes,
Martha

Lenie Hempen zei

Je kaartje is prachtig MARRIE.
Echt super lief.
Het valt mij ook niet op hoor,dat je het even kwijt bent.
En wat mij betreft ben je met deze kaart er al weer in gekomen hoor.
Hij is echt weer schitterend.
Kijk al weer uit naar je volgende kaart.


Gr Leny Hempen

Noriko zei

Je kaartje is werkelijk schattig.
Lief van kleur en leuk bewerkt.
Ik heb dat nu ik de overgang maak naa de kerstkaarten, dan moet ik ook altijd weer even in komen.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

corryskaart zei

hoi marrie
wat een lief kaartje zowel de kleur als hoe je het hebt ingedeeld!
groetjes van corry

KarinsArtScrap zei

het is een heel mooi zoet kaartje geworden marrie.
ik vind hem heel erg leuk.

groetjes karin

krearia zei

Hoi Marrie,

Lief he die magnolia van Doeading, ik heb hem ook hoor. Ik wil trouwens best een beetje mijn ding kwijt zijn, als ik dan zulke kaarten maak. Er is echt helemaal niets mis mee, ik vind hem hartstikke schattig. Gewoon zo door blijven gaan hoor.

Groetjes Ria

creacora zei

O wat een lieverd met die mooie klok erbij helemaal Top Marrie !!

Groetjes Cora

Babette zei

Je kaart is prachtig geworden, schattige tilda en de klok vind ik helemaal geweldig.
Groetjes Babette

Judith zei

Je kaart is inderdaad prachtig geworden. Mooie stempel!! De klok vind ik ook super.

Groetjes Judith