dinsdag 3 januari 2012

Doe@ding Tilda


Hallo Allemaal,

Ik wil eerst iedereen een gezond en creatief 2012 toe wensen.
En alle nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog.
Ik zie dat ik 102 volgers heb wie had dat nou gedacht ik hoop dat er dit jaar weer vlogers bij komen het is altijd leuk dat je werk gewaardeerd word.

Nu over mijn kaart de stempel is hoe kan het ook anders van Magnolia dit is de doe@ding Tilda  en heb ik ingekleurd met Prisma colors.
Het papier is ook van Magnolia.
De harten heb ik met een Spellbinders gemaakt verder heb ik verschillende stansen gebruikt.
Ik heb heel veel Stickles gebruikt.
Hier onder zie je nog een foto van de binnenkant.


Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden.
Lieve groetjes Marrie.

21 opmerkingen:

Frosien zei

Ook toevallig Marrie, vandaag heb ik deze stempel ook gepost op mijn blog. Leuke stempel is dat, ik heb hem dan gemaskerd, maar zo doet hij het ook leuk, Je hebt de kaart leuk afgewerkt. groetjes Frosien

Tinie zei

Wat een super mooie sketch, je kaart is helemaal gewelidg!!!

Groetjes Tinie

Brenda zei

Heel erg leuk kaartje, de binnenkant is ook super! Lieve groetjes Brenda

JOKE zei

Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!!!!
En je bent goed begonnen hoor!!! Wat een prachtige kaart, heel leuk, ook de binnenkant...
Liefs Joke

marijke zei

och wat een geweldig gaaf kaartje heb je weer gemaakt

corrie zei

hallo marrie wat een mooi kaartje namens mij de de beste wensen voor het nieuwe jaar greotjes corrie

Unknown zei

Hoi Marrie, wat een liefie Marrie, de binnenkant is ook erg mooi! Groetjes, Frea

GerJanne zei

Hoi Marrie,

wat ene leuke kaart, of eigenlijk is leuk hier niet op zijn plaats: prachtige kaart! Ik vind je buitenkant heel lief, maar de binnenkant is helemaal super!
Prachtig zachte kleuren!

groetjes,

GerJanne

regina zei

wat een schattig kaartje!

de binnenkant is ook ergg mooi!

gr regina

Babette zei

Wat een schitterend kaartje, hele mooie kleuren en die harten zijn super. De binnenkant is ook erg mooi.
Groetjes Babette

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Marrie
Mooi zoals je die harten hebt verwerkt

Groetjes Corrie

Marlies zei

Een super mooie kaart! Heel leuk gedaan met de harten erop en een schattige Tilda! Ook de binnenkant is prachtig! groetjes, Marlies

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje MARRIE.
Echt schitterend.


Gr Leny Hempen

miriam zei

wat een schitterende kaart
gr miriam

Marian zei

Snoezige kaart
Groetjes

Martha zei

Wat een pracht kaart is dit!!!
Groetjes,
Martha

Elly's kleine idylle zei

Ohhhh.Wat vind ik dit werkrlijk een super mooie kaart !!!!ik vind de kleurtjes ook zo lief..
groetjes....Elly.

manuela zei

Wat een pracht kaart is dit!!!Heel leuk gedaan met de harten erop en een schattige Tilda! Ook de binnenkant is prachtig!

Groetjes manuela

Judith zei

Weer een prachtige kaart!! Leuk dat je ook de binnenkant bewerkt heb! Mooie kleuren!

Groetjes Judith

Mariken zei

Hey Marrie, ik vind je kaart van buiten en van binnen prachtig!
Gr-jes Mariken.

Hanny zei

Wat leuk dat je volger bent geworden van mij blog! Dank je wel. Ik heb hier eens rond gekeken sjeeeeee je maakt super leuks hoor!!!! groetjes en een goed weekend Hanny
(http://kaartengallery.blogspot.com/)