vrijdag 1 mei 2015

Een warme kerstgroet!!!

Hallo Allemaal,
 
Er is weer een nieuwe challenge op het Time For Magnolia challenge blog en dit keer willen we geen traditionele kerst kleuren zien op je kaart.
Ik heb de kleur roze hoe kan het ook anders ha ha gebruikt.
De basis voor de kaart heb ik met een Martha Stewart pons gemaakt en dit keer is geen vierkante maar een rechthoekige kaart is weer eens iets anders.
Het papier is van Maja ik vind dit zo mooi papier het lijkt net of er sneeuw vlokjes op zitten.
Ja en verder heb ik de kaart heel simpel gehouden een warme kerstgroet en 2 sneeuw sterren met de DooHickeys gemaakt en zo heb je een kerstkaart die makkelijk te versturen is!!
   
Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden en gezellig mee doen met deze challenge.
Vergeet niet nog even op de Time For Magnolia challenge blog te kijken voor meer prachtige voorbeelden.
 
Lieve groetjes Marrie

6 opmerkingen:

Ju@nita zei

Hoi Mar,

Lekker in onze favoriete kleurtje roze!!!! Maakt niet uit of het geen originele kerstkleuren zijn jij maakt ook zonder die kleuren een super leuke kerstkaart. En ik vind dit een schatje ,Tilda heb je weer super mooi ingekleurd met je inktense potloden! En zal hem binnenkort wel even in het echt komen bewonderen!

liefs Nit@
xoxo

McCrafty's Cards zei

A Really beautiful card Marrie!!
Kevin xx

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Marrie. Vind 'm erg mooi geworden.
Fijn weekend!

Frouwkje zei

Prachtige kaart Marrie!! Ik vind de rand ook supermooi!! :-D.
Liefs, Frouwkje

Anoniem zei

Mooie kaart met een schitterende rand. Een echt lieverdje!

Muuske zei

Prachtige kaart Marrie.En in je favoriete kleur. Mooi is de rand van je kaart.Het is weer een schitterend geheel.groetjes Margo.