zondag 20 maart 2016

Vreemde Kat!!!

Hallo Allemaal,
 
Ik heb eens een vraagje ik heb al een paar weekjes een foto van een kat op mijn blog ik heb hem er niet opgezet en weet ook niet hoe hij er op komt.
Ook ben ik de zijkant van mijn blog kwijt.
Ik weet dat blogger soms rare dingen doet maar wat is hier de lol van!!!
Nu is mijn vraag hebben jullie dit ook wel eens gehad en hoe hebben jullie dat dat weer verwijderd.
 
En anders ben ik genoodzaakt mijn blog te stoppen vind er zo niks aan als er iedere keer weer iets is wat blogger veranderd.
 
Dus ik hoop dat er iemand is die mij uit kan leggen hoe ik dit kan oplossen.
 
Lieve groetjes Marrie 

6 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Marrie,
heb/had jij een layout van Sieta ? dan moet je even aan haar vragen, ze kan je daarmee helpen, dit ligt niet aan blogger..

succes,
groetjes,
Ans

Ans Gilbert zei

http://freeblog-layouts.blogspot.nl/

Ellen zei

Ik had het ook en Sieta heeft het opgelost en ook op haar blog uitgelegd.
Liefs Ellen

Ellen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Cards en Box bij Lady M zei

ik heb het ook gehad je moet aan sieta vragen ze heeft mij ook heel goed geholpen groetjes maartje

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.