zaterdag 17 september 2016

Strikjes!!!

Hallo Allemaal,
 
Na een heerlijke lange zomer van het Time For Magnolia challenge blog is er dan weer een nieuwe challenge en dat is strikjes op je kaart het mag een stans zijn maar ook een strik van kant.
Ik heb zelf een DooHickey stans gebruikt van Magnolia.
Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig mee doen met deze challenge.
 
Helaas is dit de laatste challenge van het Time For Magnolia challenge blog!!!
Ik heb het met heel veel plezier gedaan en zal zo af en toe nog wel een Magnolia kaart op mijn blog posten.
 
Ik wil iedereen bedanken die altijd trouw mee hebben gedaan en hoop dat jullie de Magnolia stempels op jullie kaarten blijven verwerken.
En wie weet komen wij elkaar nog eens tegen!!!
 
Lieve groetjes Marrie 

4 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Marrie
Ik zag net het verdrietige bericht dat TFM stopt, erg jammer, maar niets aan te doen.
Je hebt weer een schitterende kaart gemaakt, ik hoop ze nog veel keertjes te mogen bewonderen, het is altijd een feestje om hier langs te komen.
Je hebt weer prachtig gekleurd, de kleurtjes zijn scahttig, de details zijn ook héél mooi,geweldig mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Je@net zei

Wat een prachtige kaart, Marrie. Het lijkt wel een schilderijtje.
Mooie kleuren en stansen, en de strik maakt het helemaal af!

Joke de Wit zei

Prachtig marrie.Gr.joke

Conley Tiffany zei

Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.