zondag 14 november 2010

Happy Holidays

Hallo Allemaal

Ik weet niet wat jullie van het weer vinden maar voor mij is het lekker knutsel weer.
Mijn man gaat zo naar het voetbal (je weet wel die club die altijd verliest) kan ik ongestoord mijn gang gaan heerlijk.
Nu even over de kaart ik vind hem zelf wel aardig gelukt.
De stempel is ingekleurd met Derwent potloden.
Het papier is ook van Magnolia.
De achtergrond heb ik met een Martha Stewart pons Poinsettia Flourish gemaakt.
De Flowers zijn met een Crealies mal Flowers nr.15 gemaakt en de swirls zijn met de Shapes CS02 gemaakt.
De stempel heb ik met een Spellbinder Fluted Labels uitgestand en de randjes eerst gekleurd en daarna wat glitter op gedaan.
Die Spellbinder is een Exclusive Dies en die is te koop bij Scrapy Land.
Een hele lieve vriendin van mijn dochter heeft deze stans voor mij weten te bemachtigen.
Zo dit is het wel weer ik hoop dat jullie ook een knutsel zondag hebben.

Groetjes Marrie

11 opmerkingen:

marijke zei

ja lekker he dit weer , mijn mannetje zit naar een auto race te kijken en ik heb na een berg strijkwas weg gewerkt te hebben de copics weer eens ter hand genomen
je kaartje is geweldig leuk geworden Marrie

Unknown zei

Hoi Marrie, wat een enig kaartje zeg!!
Groetjes, Frea

Be Creative and More zei

HOi Marrie

Jou kaarten zijn ook schitterend zeg. Ik ga jou ook volgen. Leuk hoor. Het papier was trouwens van Bo Bunny,

Gr Petra

Margo zei

Waaw Marrie,
je kaartje is echt beeldig !
Zier er geweldig uit !!!!
Bedankt voor je lieve reacties op mijn blog!
Groetjes
Margo

creacora zei

heel mooi kaartje Marrie de swirl en de nestabilitie zijn super een prachtige kaart !
Groetjes Cora

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje weer Marrie
dat geeft een mooi effect die geponste rand!
Groetjes Corrie

gré zei

hallo marrie
wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt
heel mooi opgebouwd
mooie kleurtjes en een heel leukstempeltje
hopelijk kan ik dit nu wel plaatsen
eerder op de dag lukte het me niet
groetjes gré

Helma zei

Hoi Marrie,
Terwijl jij lekker aan het knutselen was moest ik werken, helaas. Hij is weer toppie, net zo als die club die steeds verliest. Ze hebben toch mooi weer een punt gepakt vandaag. Ik heb nog steeds geen kaart op m'n blog gezet, helaas ik vind ze nog steeds niet blogwaardig. Ik wil zo graag een scrapkaart plaatsen net zo mooi als die van jouw.
Groetjes Helma

Ilonka zei

Wat een supermooi kaartje !!

groetjes Ilonka

creacora zei

hoi Marrie bedankt voor je complimentje haha ja een beetje ingehouden heb ik me wel op de Kreadoe veel distrss inkt gekocht wat stempels en mooi papier verder nog wat frutsels dus weer zat uitgegeven ,maar het was wel leuk maar super druk !
Groetjes Cora

verascrap zei

Hoi Marrie,
Goh wat toevallig hebben we weer een kaart van hetzelfde stempel gemaakt,hihhihihhi.
Die van jouw is ook super hoor, heel mooi gedaan!!
groetjes, vera