zondag 23 oktober 2011

Kerstbal 2

Hallo Allemaal,

Hier is dan weer een kaart van mij.
Ik heb een nieuwe stempel van Magnolia gebruikt.
Wat zijn ze weer leuk he.
Ik heb deze Tilda ingekleurd met Prismacolors potloden.
Ik moet zeggen dat deze mij goed bevallen,
ze werken heel prettig ze zijn namelijk heel zacht.
Ik heb weer een kerstbal met mijn Cricut uitgesneden en met het Magnolia papier beplakt.
De bloem en de takjes zijn met stansen van Magnolia gemaakt.
De hulst takjes zijn met een Martha Stewart pons gemaakt.
Ik heb wat Stickles gebruikt op de blaadjes voor een glitterend effect.

Nou ik ben benieuwd wat jullie van deze kerstbal vinden.
Nog een fijne zondag,
Groetjes Marrie.

15 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Marrie, prachtige kaart zeg! Leuk zo die ronde vorm en ik vind de witte blaadjes erg leuk. Typisch hè dat er zo'n verschil is tussen Derwent en Prismacolor. Jammer dat die laatste zo slecht verkrijgbaar is hier in Nederland. Groetjes, Frea

Jolanda zei

Hoii MArrie,

Ik heb weer even al je kaartjes bewonderd. Zooo die zijn echt gaaf geworden. Vind die met de koffer erg leuk geworden en ook met die klok vind ik heel liefjes.
Ik heb gisteren bij Doe@ding een paar kerstmagnolia's gekocht waaronder ook deze met die kaars. Ik vind heb weer geweldig zoals je hem gemaakt hebt.
Hartelijke groetjes van Jolanda

Corrie zei

Hoi Marrie
wat een lief kaartje, ze zijn zeker weer leuk die nieuwe magnoliaatjes.
Groetjes Corrie

Summer-design zei

Hallo Marrie,

Wat een schattig kaartje is dit, en Tilda zo mooi ingekleurd met potloden die ik niet ken.
Zijn dit quarelpotloden? Zal ook eens googlen.

Groetjes, Wietske

Marrie zei

Hallo Frea en Wietske,

Ik heb de Prismacolor/Primier potloden bij Doe@ding gekocht.
Je kan haar mailen of ze deze nog heb.
En inderdaad is deze kerst serie van Magnolia heeel leuk maar slecht voor de knip ha ha ha.

Groetjes Marrie

Henny zei

Wat een leuke creatie Marrie.
Mooi bedacht.

Groetjes Henny.

marijke zei

he he ben ik eindelijk weer , na een roerige weken plus een vakantie ben ik eindelijk weer op de rit
wat heb je toch weer super mooie kaartjes geplaatst , complimenten hoor

KarinsArtScrap zei

prachtige kerstbal marrie.

groetjes karin

Lenie Hempen zei

Hoi MARRIE

Wat weer een schatje van een kaart.
Heel lief van kleur.
Echt super lief en mooi gemaakt.
Heb verder een fijne zondag.


Gr Leny Hempen

Noriko zei

Wat een schatje Marrie.
Leuk papier, en een schattig stempeltje.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

regina zei

ik vind het een superleuke creatie!!

erg leuk gemaakt!

gr regina

Lia zei

Wat een superleuke ronde kerstkaart,

groetjes Lia

Marlies zei

Een hele mooie kaart, leuk model en een schattige tilda, die je heel mooi hebt gekleurd! Een heel mooi geheel heb je gemaakt Marrie!
groetjes, Marlies

Babette zei

Wat een mooi kaartje weer, die takjes van Magnolia zijn erg leuk.
Groetjes Babette

Judith zei

Weer een prachtige kerstkaart!! Leuk modelletje!

Groetjes Judith