dinsdag 15 november 2011

Sneeuwbal Tilda

Hallo Allemaal,

Hier is dan weer een nieuwe kerstkaart van mij.
Dit vind ik ook altijd leuk om te doen een kaart maken in de zelfde kleuren,
het is alleen moeilijk om er dan ook de zelfde kleur plakparels er bij te vinden maar het is gelukt.
De stempel is uit de nieuwe kerst serie van Magnolia en die heb ik ingekleurd met Prisma en Derwent potloden.
Het papier is ook van Magnolia maar van welk jaar dat weet ik niet meer.
De sneeuwster is met een Spellbinder gemaakt.
De kleine sneeuwsterren zijn met een Martha Stewart pons gemaakt.
De wantjes zijn met een Spellbinder gemaakt.
De muts en de sjaal heb ik met Flock bewerkt ik vind het wel een leuk effect geven.

Met deze kaart wil ik met de volgende Challenge mee doen,
The Dutch Magnolia Chickies.
Simply Magnolia Challenge Blog

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Groetjes Marrie.

34 opmerkingen:

Nicole zei

Wat een ontzettend lief kaartje!!! Ik vind die handschoenen helemaal te gek!!
Liefs, Nicole

Tinie zei

Ik ben helemaal weg van je wandjes, wat een blikvanger en wat doen die het leuk!!! Een super leuke kaart!!!

Groetjes Tinie

JOKE zei

Zo wil ik met kerst de hele kast wel vol hebben!!! Wat een schatje zeg....
Liefs Joke

Summer-design zei

Wat een schitterend kaartje Marrie, en net als mijn voorgangers al zeggen, die wanten die aan je kaart hangen, superleuk is dat, aakt je kaart helemaal af!

Een paar stempeltjes heb ik ingekleurd met de prisma potloden, gisteren en vandaag geplaatst, kom je even keuren?

Groetjes, Wietske

Noriko zei

Ohhh prachtig kaartje Marrie.
Ik vind het ook altijd erg mooi in één kleur.
Het is een prachtig geheel.

Lieve groetjes Noriko
www.norikoskaarten.blogspot.com

gré zei

wat een leukerd
en die wanten gaaf zeg
heel erg leuk geheel

groetjes gré

Brenda zei

Oh die wandjes zijn LEUK zeg, zo lief! Prachtig kaartje weer, Marrie!
lieve groetjes brenda

Mandy's Magnolia cards zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Marrie!
groetjes, Mandy

Corrie zei

Wat een plaatje weer marrie
Prachtig die ijsblauwe tinten!!!
Groetjes Corrie

creacora zei

O deze is Super leuk ,idd erg leuk dat flock effect ook de wantjes zijn ergggg leuk ! een Toppie kaart meis !!

Groetjes Cora

martina's kaartjes zei

hoi marrie,
ik kom via via op je blog terecht. leuke dingen maak je. ben dan maar je 90 ste volger geworden. goed he ? ik kom vast nog wel een keertje terug. nog een fijne avond
grtjs martina
x

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart marrie, en heel mooi afgewerkt.

groetjes karin

Fieneke zei

Mooi kaartje, wat een mooie kleuren.
Groetjes Fieneke

Margo zei

Hoi Marrie,
wat een schatje is het zeg ! Ik vind de wantjes ook echt zo leuk !
Liefs
Margo

Anneke. zei

Super leuke winterkaart. In mooie zachte kleuren.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van DMCC.
Groetjes Anneke.

marijke zei

woooooow die is wel heel erg lief zeg en gaaf zo met de plakparels

Frosien zei

Wat een leuke kaart, mooi gemaakt en afgewerkt. Groetjes Frosien

Babette zei

Schitterende kerstkaart en leuke kleurtjes. vind de wantjes erop erg schattig.
Groetjes Babette

corryskaart zei

hoi marrie
een erg lieve en mooie kaart en vooral de wantjes zijn super-schattig!
gr corry

Liberta zei

Hai Marrie,

Wat een mooie kaart.
Heel leuk gemaakt.

Liefs, Lieb

Anoniem zei

Het is een mooi kaartje geworden!
Ik vind het zo'n lief stempeltje.
Leuk gedaan met de wantjes.


Groetjes van Inge

Marlies zei

Een super mooie kaart in een mooie kleur! Super details en de wantjes zijn zo leuk! groetjes, Marlies

Ellen40 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Ellen40 zei

Mooie kaart en zoals bijna al mijn voorgangers al gezegd hebben, die wandjes helemaal top.
Groetjes Ellen40

GerJanne zei

Hoi Marrie,

wat heb je een lieve kaart gemaakt! Ik vind de wantjes aan de zijkant vooral erg leuk!!
Lekker winters! Ook door het ijsblauwe van het papier.

Groetjes,

GerJanne

miriam zei

Wat een prachtige kerstkaart ,leuk gedaan met die handschoentjes en sneeuwster
bedankt voor je deelname bij DMCC
gr miriam

Martha zei

Wat een super mooi en schattig kaartje Marrie!!
Groetjes,
Martha

Mariken zei

Hey Marrie,

Heb je gevonden via Nicole. Je maakt erge mooie kaarten, je hebt er weer een volger bij.
Gr-jes Mariken.

Anke zei

Wat een mooi kaartje, hele leuke details.
bedankt voor je deelname bij simply magnolia
xx

Donna Mosley zei

Hi Marrie, this is so beautiful. Love the gorgeous colours & details.

Donna x

Henny zei

Wat een leuke kaart Marrie. Leuk ook die handschoentjes.

Groetjes Henny.

Judith zei

Wat een prachtige kaart Marrie!! Leuk om met dezelfde kleuren te werken! En die wantjes zijn echt super, ze maken de kaart helemaal af!!!

Groetjes Judith

Jolanda zei

Hoi Marrie,
wat een prachtige kaartjes hier op je blog! Ik ben dan ook volger geworden! tot blogs maar weer!
grzt Jolanda

Janny zei

Wat een schitterende kaart zeg, en wat leuk die wantjes prachtig, liefs Janny