zaterdag 27 september 2014

Herfst

 
Hallo Allemaal,
 
Er is weer een nieuwe uitdaging op het Time For Magnolia challenge blog.
Dit keer is er een inspiratie foto van de herfst kijk op het Time For Magnolia challenge blog voor de foto.
 
Ik heb de basis van de kaart weer met een Martha Stewart pons gemaakt blijf het toch leuk vinden.
Ik heb de Tilda With Peanut stempel gebruikt uit de Tunrning Leaves collection 2012.
Het papier is ook van Magnolia.
De paddenstoelen en de wegwijzer zijn DooHickeys van Magnolia.  
De blaadjes zijn van Die Namics.
Het hoekje is van La La Land Crafts.
Tekst op de wegwijzer is van Joy.

 
Ik hoop dat jullie allemaal weer gezellig mee doen kijk ook nog even op het Time For Magnolia challenge blog voor nog meer mooie voorbeelden.
 
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en lees jullie reacties met veel plezier.
Lieve groetjes Marrie.




22 opmerkingen:

Scraptastische hobby zei

Ik las dat jij ook een Doohickey Kit hebt aangeschaft, wat is ie leuk hè! en je gemaakte kaartje daarmee is heel erg mooi net als deze, zo prachtig verzorgd ziet het er weer uit en wat zijn de paddestoelen leuk van MD!
Fijn weekend en groetjes van Gerie

Karin zei

Mooi kaartje! Ik vind het bordje aan de rechterkant ook erg gaaf.
Gr. Karin

Elles zei

Je kaart is weer TOP Marrie. Ik zal wel in herhaling vallen maar weer leuke details en mooie kleurencombinatie. Fijn weekend verder. Veel liefs Elles

corryskaart zei

Hoi marrie
Een erg leuke en lieve herfstkaart in prachtige warme herfstkleuren
Groetjes corry

martina's kaartjes zei

een geweldige kaart ! heel erg mooi
grtjs,martina
x

Erica ♥ zei


Hoi Marrie,

Echt een onwijs mooie kaart,
en de kleuren zijn zo tof ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

Cindy zei

Hoi Marrie, wat een gaaf lief kaartje. Zulke mooie kleuren en prachtig uitgewerkt! Liefs, Cindy

LottesCards zei

Wat een super gave kaart! Ik ben er helemaal weg van, die kleuren en deze stempel zijn gewoon een super combi! En ik vind die paddenstoelen zo leuk....! Die staan ook nog op mijn verlanglijstje ;-) Fijn weekeinde! Liefs Lotte

Corrie zei

Hallo Marrie
Ook dit is weer een schitterende kaart in deze herfstkleuren, Tilda weer mooi ingekleurd, het is een schatje om te zien.
Lieve groetjes,Corrie

Margreet zei

Wat een schitterend herfstkaartje.
Groetjes Margreet

Unknown zei

Geweldig lief herfstkaartje Marrie, de kleurtjes zijn top en zo ook je gebruik van de stansen, enig! Liefs, Ira
Ira’s Crea Corner

Cards en Box bij Lady M zei

heel mooi kaartje echt herfst kleuren groetjes maartje

Muuske zei

Schitterende herfstkaart.Mooie kleuren.groetjes Margo.

jolanda zei

prachtige kaart

Nicole zei

In één woord Schitterend Marrie!
Leuke hoe je de paddestoelen en de wegwijzer erbij gebruikt hebt. Mooie herfsttinten ook. Liefs, Nicole

Diana zei

Hij is supergaaf Marrie!! Vind die stans van de paddenstoeltjes ook super en die blaadjes....Pfff zie gewoon weer veel te veel voor mijn toch al veel te lange verlanglijstje *zucht*
Liefs, Diana

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat een superleuke herfstkaart! Prachtig zijn de gebruikte stansen.
Groetjes Tineke

Monique zei

Wat een prachtige herfstkaart! Laat de herfst maar komen.
Groetjes, Monique

Durvina zei

Wat een leuke kaart heb jij gemaakt voor deze challenge, erg gaaf!
Ik ben volger bij je geworden ;)

liefs, Durvina

Marga50 zei

Hoi Marrie, wat een prachtige kaart met mooie herfstkleuren. Fijne middag, groetjes Marga.

Helga zei

Du hast hier die Herbst-Stimmung wunderbar eingefangen!
Stunning Autumn Card !
LG Helga

Unknown zei

Prachtige kaart!! Hele mooie kleur combinaties gebruikt
Groetjes Giovanna