zondag 27 juni 2010

Ik denk aan jou

Hallo Allemaal

Wat een weertje he.
Ik wilde deze kaart nog even posten voor ik lekker in de tuin ga zitten genieten van de zon.
Ik heb het nieuwe papier van Magnolia gebruikt ik vind dit heel mooi papier.
Ik heb dit papier bij Doeading gekocht.
De stempel is van Magnolia en is ingekleurd met Derwent potloden.
Ik heb ook goud papier gebruikt dat was wel lastig dat is namelijk heel dun en als je het gaat plakken moet het in een keer goed zitten.
De pons is van EK Succes en heet Swirl.
Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden.

Groetjes Marrie

2 opmerkingen:

gré zei

hoi marrie
het is zeker heel mooi papier
het is een leuke kaart geworden
leuk stempeltje
groetjes gré

Joke zei

wat een prachtige kaart heb je gemaakt! De goudaccenten vind ik schitterend.

Groetjes, Joke