woensdag 23 juni 2010

Keuken Prinses

Hallo Allemaal

Met deze kaart wil ik mee doen met de Challenge van Alles met en over kleuren met Derwent.
Ik heb het kaartje heel simpel gehouden zonder bloemen en glitters dat was wel lastig ik ben namelijk gek op die dingen.
Het papier is van American Crafts-Abode.
Dat heb ik bij Doeading gekocht.
De stempel is van Magnolia en is ingekleurd met Derwent potloden.
Huid-Soft Pink170 en Peach560
Haar Mid Brown600
Kleding Deep Red130
En ik heb er ook nog een klein bestekje bij gedaan.
Dat is trouwens een pons die ik een keer op de beurs in Rijswijk heb gekocht.
Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden.

Groetjes Marrie

5 opmerkingen:

Willie zei

Wat een leuk speels kaartje Marrie,echt super.

groetjes Willie

gré zei

hallo marrie
wat een super leuke kaart is dit
heel mooi papier wat erg mooi bij je stempeltje past
succes met de challange
groetjes gré

Angelique zei

schitterend zeg!! bedankt voor het meedoen aan de challenge!!

nathalie zei

hoi mam,
wat een leuk kaartje zeg!
leuk papier zeg,mischien kan ik dit ook wel gebruiken voor bij mijn taartjes, hahaha
alles pas weer goed bij elkaar.
op naar het volgende kaartje!!!
liefs nathalie

Annemiek zei

Mooie combinatie van afdruk en papier! Bedankt voor het meedoen met Derwents!