maandag 6 december 2010

Edwin op de slee


Hallo Allemaal
Kijk Edwin eens lekker zitten op zijn slee.
Hij vind het jammer dat de sneeuw aan het smelten is hij vond het zo leuk op zijn slee.
Dit is een stempel van vorig jaar kerst.
Ik heb de stempel ingekleurd met Derwent potloden.
Het papier is van D.C.W.V./Winter Stack.
Ik vind dit heel mooi papier.
De ijs sterren heb ik met een Martha Stewart pons Alpine gemaakt.
En met wat Chalk bewerkt een glitter steentje er op en zo heb je een leuke ijs ster.
Ik heb de kaart dit keer rustig gehouden omdat het papier al spreekt.
Dit was het weer ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
Groetjes Marrie

7 opmerkingen:

Debbie Dolphin zei

Hi Marrie
Thankyou so much for your comments on my blog.Love this card of edwin. It is so adorable
love debbie xxx

gré zei

wow wat een gaaf kaartje
vind hem heel erg mooi
ik houd van blauw
freubelgroetjes van gré

Unknown zei

Hoi Marrie, was net bij Thea op haar blog en die had ook zo'n mooi ijsblauw kaartje gemaakt. Ik vind dat echt schitterend!! Mooi die ijsbloemen!!Groetjes, Frea

Lia zei

Hij is heel erg leuk, mooie kleuren.

groetjes Lia

Margo zei

Hoi Marrie,
wat een prachtige kaart !
Hij is heel mooi met dat blauw en inderdaad jammer voor Edwin dat de sneeuw gesmolten is ondertussen :)
Groetjes
Margo

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Marrie
schitterend die blauwtinten
Groetjes Corrie

creacora zei

o wat is dat toch een leuke stempel he ik vind dit wel één van de leukste van Edwin je kaartje ermee is prachtig mooi en simpel !

Groetjes Cora