zaterdag 11 december 2010

Sneeuw Lichtje

Hallo Allemaal

Hier is nog een kaartje met mijn favoriete papier D.C.W.V/Winter Stack
Is hij niet lief deze sneeuwpop?
Ik heb de stempel ingekleurd met Derwent potloden.
De ijs sterren zijn gemaakt met een pons van Martha Stewart/Alpine.
En de swirls zijn gemaakt met een CreaLies mal Shapes nr.13.
En de border is gemaakt met Double Areches.
En natuurlijk lekker veel glitter om het af te maken.
Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden.
Groetjes Marrie

7 opmerkingen:

Lia zei

Hij is zeker schattig, als ik hem ergens te koop zie, dan is hij voor mij, mooie kaart,

groetjes Lia

Corrie zei

Wat een snoepie Marrie
en dat papier is zo mooi.
Groetjes Corrie

Jolara zei

wat een plaatje ! Groetjes Joyce

gré zei

woaw marrie wat een geweldig mooi kaartje
freubelgroetjes van gré

Unknown zei

Ja die sneeuwmannen van Magnolia zijn zooo schattig. Je heb 'm ook heel mooi ingekleurd. Groetjes, Frea

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige kaarten maak jij!
Deze is ook schitterend van kleur en indeling. De swirls maken het beeld helemaal compleet.

Groetjes, Loes

Anoniem zei

Het is een mooie kaart geworden!!!!

Groetjes van Inge