dinsdag 22 februari 2011

A Gift From The Heart



Hallo Allemaal,

Hier is dan weer een kaart,
met een nieuwe stempel uit de Butterfly Dreams Collection.
Ik heb de stempel ingekleurd met Derwent potloden.
En uitgestanst met een Grand Spellbinder ovaal.
Het papier wat ik heb gebruikt is ook uit de Butterfly Dreams Collection.
De takjes zijn met de Doohickey's cutting dies van Magnolia gemaakt.
En de border is met een EK Succes pons gemaakt.
De vlinders heb ik met de Nellie Snellen ponsen gemaakt.
En ik heb nog wat plakparels en glitter gebruikt.
Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden.

Groetjes Marrie.

12 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

hallo marrie.

wat een leuke en mooie kaart heb je gemaakt.
heel mooi die bloem en je plaatje ziet er geweldig uit.
je hebt ook mooi papier gebruikt.

groetjes karin

gré zei

wat een schetig kaartje
en je bloempje is ook zo leuk
groetjes gré

Corrie zei

Wat een super lief kaartje Marrie
prachtig papier heb je gebruikt en wat een schattig stempeltje zeg!
Groetjes Corrie

Margo zei

Je kaart is echt prachtig Marrie !
Heel geslaagd hoor !
En wat een schattig stempeltje !
Mooi papier ook !
Groetjes
Margo

Unknown zei

Oh oh oh wat aan prachtig en lief kaartje weer Marrie!! Groetjes, Frea

Anoniem zei

Ja, een schitterende kaart. Ik vind de takjes ook heel speciaal.
grtjes
Christa

regina zei

hoi

oooch wat een schatje!!

erg mooi kaartje en mooi gemaakt!

gr regina

creacora zei

o wat een schitterende kaart Marie mooi papier ook een beauty meis !!!

Groetjes Cora

Marlies zei

Hoi Marrie, ik ben net op je blog komen rondkijken, wat maak je leuke kaarten! Deze is ook erg schattig en zo lekker in de voorjaars stemming.
groetjes, Marlies

Tinie zei

Wat zijn de stempels mooi he!! Je hebt er een schitterende mooi kaart van gemaakt!!!

Groetjes Tinie

Cynthia zei

Hallo Marrie,

Wow wat is ie mooi geworden!!!! En wat een leuke stempel.

Groetjes,

Cynthia

marijke zei

wat is hij weer mooiiiiiiii, ben zo blij dat ik weer nieuwe pc heb ik mistte alles van alle blogs zo erg