zondag 27 februari 2011

Vrolijk Pasen

Hallo Allemaal,

Ik wil eerst de nieuwe volgers welkom heten op mijn blog.
Het is altijd leuk dat je werk gewaardeerd word.

Hier is dan weer een kaart van mij.
Dit keer is het een Paas kaart geworden.
Let even op de bloemen die vind ik zelf wel goed gelukt.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Stempel:Magnolia Hoppy Easter Collection 2010/Hello Tilda.
Papier:Magnolia Some Bunny Loves You Collection 2010 Daffodil en Yellow Bunny.
Derwent Coloursoft Potloden:050 170 560 530 400 100.
Martha Stewart Ponsen:Branch en Classic Butterfly 3in1.
CreaLies:Flower nr.11.
Magnolia:Doohickey's Cutting Dies Vintage Vlowers & Leaf.
Stickles:Diamond.
Joy Crafts:Decorative Pearls/Geel.
Spellbinders:Fancy Tags en Classic Squares/Scalloped.

Groetjes Marrie.

15 opmerkingen:

regina zei

hoi

ik vind het super gaaf kaartje!!

hele mooie kleurtjes en heel mooi al die bloemen!

gr regina

Tinie zei

Wowww wat een mooi kaartje, super gekleurd en echt 1 geheel!!!

Groetjes Tinie

Marlies zei

Prachtige kaart Marrie!
Papier is mooi, stempel is leuk, mooi gekleurd en hele mooie bloemen!
groetjes, Marlies

Andrea zei

wow, wat een prachtige kaart, en zo mooi die bloemetjes,
heb niet een beetje door je blog gescrolled, prachtig allemaal,
daarom ben ik je volger geworden, wil wel meer van je zien hoor
groetje andrea

KarinsArtScrap zei

je kaart is prachtig en je bloemen zijn heel erg mooi en goed gelukt marrie.

groetjes karin

Margo zei

Wat een lief Paas-kaartje !
Je bloemen zijn prachtig !
Groetjes
Margo

Marijke zei

Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt!
Super joh, deze paaskaart!!!
Groetjes,
Marijke

Fieneke zei

Leuk kaartje, mooi geheel!
Groetjes Fieneke

Helma zei

Wat een mooie kaart!!
Ik vind je bloemetjes super geworden.
Heb je vast veel werk aan gehad?

Groetjes Helma

marijke zei

jeetje wat een gave kaart is dit joh en je bloemen zijn super geworden

Anita zei

Wat een prachtige paaskaart, je krijgt er gelijk een lentegevoel van!
Ik heb ook even je andere kaartjes bekeken en ik ben diep onder de indruk dus gelijk maar volger geworden :D
groetjes, Anita

creacora zei

een prachtige kaart Marrie echte paaskleurtjes ik vind hem Super leuk !

groetjes Cora

KarinsArtScrap zei

hallo marrie ik heb iets op mijn blog staan als je het leuk vind.

groetjes karin

Liefs Ineke zei

Wat een schat van een kaart Marry.

Gr. Ineke

Corrie zei

Hoi Marrie
Wat een heerlijk kaartje heb je gemaakt,
prachtig die kleuren en wat heb je de kaart schitterend afgewerkt met die bloemetjes.
Groetjes Corrie