maandag 26 december 2011

Banana Tilda

Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie een fijne kerst hebben en niet te vol zitten van het kerstdiner ,
want vandaag komt er nog een dag van eten en drinken(voor mij zijn de chocolaatjes niet veilig ha ha merk het nu al aan mijn broek maar dat zien we het nieuwe jaar wel weer).

Hier is nog een kaart van mij.
De stempel komt uit de nieuwe Magnolia serie Sweet Crazy Love Collection.
Wat een geweldig leuke serie is dit weer.
Ik heb de stempel ingekleurd met Prisma en Derwent potloden.
Het papier wat ik heb gebruikt is ook van Magnolia.
De bloemen komen bij Doe@ding vandaan.
Ik hoop dat jullie het weer een leuk kaart vinden.

Nog een fijne kerstdag toegewenst.
Groetjes Marrie

15 opmerkingen:

Marian zei

Mooie kaart en prachtig ingekleurd
Groetjes

Martha zei

Wat een mooi kaartje weer Marrie!! Nog een fijne 2e Kerstdag en groetjes,
Martha

Brenda zei

Weer een heel leuk kaartje!!
Lieve groetjes en geniet nog even van deze 2e kerstdag!
Brenda

JOKE zei

...en ja..deze is ook heel erg leuk maar ik moet wel weer even wennen aan de kleuren na al die kerstcreaties ;-))
Maar wel erg mooi...
Liefs Joke

inge zei

Wat een vrolijk kaartje, heel mooi gemaakt.

Groetjes Inge

KarinsArtScrap zei

een hele mooie kaart marrie.

groetjes karin

Frosien zei

Wat een leuke kaart Marrie, leuk dat we de hartjesrand ook even zien kunnen, want zien doet vaak kopen, Je hebt de kaart leuk afgewerkt hoor! Groetjes frosien

gré zei

een hele leuke kaart
vind de kleuren heel mooi en je stempel
wat lief

groetjes gré

Christina zei

Dat is een prachtige kaart geworden Marrie!
Groeten Kristel

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Marrie.
Echt een lieverdje.

Gr Leny Hempen

Marlies zei

Een super mooie en hele vrolijke kaart Marrie! Mooie bloemen en een leuke Tilda. je boekkaart in de post hieronder vind ik ook super!! groetjes, Marlies

Corrie zei

Wat een super leuk kaartje Marrie!

Groetjes Corrie

Babette zei

Wat een prachtige kaart, helemaal geweldig deze stempel.
Groetjes Babette

martina's kaartjes zei

hoi marrie, wat een leuke kaart ! die accentjes met geel, vallen lekker op, dat mag wel hier, vind ik ! je boekje hieronder is gewoonweg prachtig ! het mijne ligt hier ook op de kast te pronken, je mag er vast wel trots op zijn. ik vond de workshop ook wel superleuk !
grtjs, martina
x

CreaSjouk zei

Wat een vrolijk kaartje, heel mooi!
Groetjes Sjoukje