dinsdag 6 december 2011

IJs ster Tilda



Hallo Allemaal,

Hier is dan weer een kaartje van mij.
Ik heb weer een kerst Magnolia stempel gebruikt en ingekleurd met Prisma en Derwent potloden.
Het papier is van Bo Bunny heel mooi papier met veel glitter.
Ik heb verschillende ijssterren gemaakt en met Stickles bewerkt.

Ik ben donderdag bij Doe@Ding geweest heb deze kerstboom met verlichting gemaakt.
Het staat heel gezellig als ik hem aan heb s'avonds.
Dat was het weer ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Groetjes Marrie

23 opmerkingen:

Tinie zei

Wat een prachtige details op je kaart en de kleuren zijn heel erg mooi, super kaart!!!
Wat grappig wat je kerstboom betreft, ik heb hier ook eentje klaar, zonder verlichting maar ook van hout, leuke tijd he!

Groetjes Tinie

Jopie zei

Prachtig die kerstboom en ik geloof inderdaad dat het heel gezellig staat 's-avonds. Je kaartje is ook weer schitterend geworden met prachtig papier.
groetjes jopie
p.s. ik leen mijn man niet uit hoor haha

Jolanda zei

Wow wat een super gave kaart heb je weer gemaakt. Vind hem helemaal geweldig met die ijssterren. En je kerstboom vind ik ook TOP.Erg leuk idee met die verlichting.

Groetjes van Jolanda

Lia zei

Wat een super gave kaart, mooie kleuren, ook je boom is helemaal toppie hoor, moet snel weer eens naar Spijkenisse,

groetjes Lia

corryskaart zei

hoi marrie
een erg mooie kaart met mooi papier!
en je kerstboom lijkt mij echt gezellig als ie in de avond brand
gr corry

Mariken zei

Wat heb je mooie dingen gemaakt! Leuke kerstboom en prachtige kaart.
Gr-jes Mariken

Lenie Hempen zei

Hoi MARRIE

Wat een schatje van een kaart.
Het is echt een lieverdje.


Gr Leny Hempen

Martha zei

Tjonge wat een prachtige kaart en die kerstboom is super zeg!! Mooi gedaan!
Groetjes,
Martha

Annette zei

Dat is nog eens een kerstboom, geweldig! zeker 'savonds. Ook een leuk kaartje in die kleuren:-)
xoxo Annette

Liberta zei

Wat een schitterende kaart, ik ben helemaal verliefd op de ijsster die je er op gemaakt hebt.
Super ook die kleuren.
De kerstboom is ook helemaal te gek.

Liefs, Lieb

Corrie zei

Wat een mooi kaartje
en je kerstboompje wat is die leuk zeg!!!

Groetjes Corrie

Babette zei

Prachtige kaart, heel mooi die ijssterren. Vind de kerstboom ook erg leuk geworden.
Groetjes Babette

GerJanne zei

Hoi Marrie,

wat een leuke en lieve kaart heb je gemaakt. Mooi papier! Je kerstboom is erg leuk, zeg! Zal vast en zeker mooi staan in het donker met de verlichting aan.
Groetjes,
GerJanne

JOKE zei

Héél mooi kaartje en een super-super-super kerstboom!!!! Wat is die geweldig mooi!!!
Liefs Joke

regina zei

wow schitterend kerstboom heb je gemaakt!

en je kaartje is erg mooi,vind het erg mooi met die ijs sterren!

gr regina

Frosien zei

Wat een mooie kleuren heb je gebruikt Marrie, mooi afgewerkt hoor! Groetjes frosien

Brenda zei

Wat een lief kaartje! Je kerstboom is ZOOOO mooi! Die wil ik OOK! :-)
Lieve groetjes Brenda

Judith zei

Mooie kaart!! En wat is je kerstboom prachtig!!! Leuk gemaakt!

Groetjes Judith

Marlies zei

Een prachtige kaart! Mooie kleuren en hele mooie swirls en ster! Ook je kerstboom is super leuk!! groetjes, Marlies

Jolanda zei

wat een mooie kaart Marrie en je kerstboom is superzzz!!
grtz Jolanda

Marianne Schut zei

Hai Marrie, leuk dat je mee doet met mijn candy! En ik zie dat het gelukt is om hem in je sitebar te plaatsen, hihi! Ben even aan het neuzen geweest op je blog, jee wat een prachtige kaartjes het je de laatste tijd gemaakt zeg! Jij bent straks helemaal klaar voor de kerst. En wat een pracht kleindochter heb je, kan me voorstellen dat je daar super trots op bent hoor! Ik mag ook graag kijken naar kunstschaatsen, het lijkt me geweldig om zo mooi over het ijs te kunnen zwieren! Wens haar maar veel succes van mij met de wedstrijden! Liefs Marianne

Marian zei

Prachtige kaart en je kerstboom helemaal leuk
Groetjes

corrie zei

hoi wat een super mooie kaart heb je gemaakt groetjes corrie