zondag 11 december 2011

With all my love

Hallo Allemaal,

Hier is dan weer een kaart van mij dit keer geen kerstkaart.
De kaart heb ik met een Go Kreate mal Frilly2 gemaakt.
De stempel is een Magnolia stempel ik vind deze zo leuk met dat kleine beertje.
De stempel heb ik ingekleurd met Prisma en Derwent potloden.
De bloemen zijn met Die-Namics stansen gemaakt,
en de takjes zijn Magnolia stansen.
De tekst heb ik op de computer gemaakt.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Ik wil jullie nog bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige bericht.

Groetjes Marrie.

20 opmerkingen:

José zei

Prachtig, Marrie! Ik hou van jouw stijl. Mooi strak. Ik vind je kaart super. Ben nooit zo op magnoliaatjes, maar jij kleurt wel heel erg mooi. Vind de vorm ook erg mooi.
Groetjes, Jose

Christina zei

Dat is een schitterende creatie Marrie!
Groeten Kristel

Annette zei

Het is zeker een schattige Tilda met dat beertje, lief ingekleurd. Leuke vorm kaart! heel apart. xoxo Annette

Babette zei

Prachtige kaart, vind deze vorm en kleuren erg mooi.
Groetjes Babette

Janny zei

Wat een prachtige kaart weer zeg, die bloemen zijn prachtig, en wat een lieve kleurtjes heb je gebruikt, liefs Janny

KarinsArtScrap zei

ik vind het weer een plaatje marrie.

groetjes karin

miriam zei

het is een prachtige kaart
gr mriiam

Henny zei

Wat een mooie kaart Marrie. Je hebt mooie kleuren gebruikt. Super.

Groetjes Henny.

corryskaart zei

hoi marrie
je kaart ziet er prachtig uit en vooral de kleuren zacht roze/zacht bruin vind ik geweldig!
groetjes...corry

Tinie zei

Super kaart!!! Model, kleuren, details, alles vind ik even mooi!!!

Groetjes Tinie

Lenie Hempen zei

Wat een schatje van een kaart MARRIE.
Het is echt een lieverdje.


Gr Leny Hempen

Martha zei

Wat een super lief en mooie kaart!!!
Groetjes,
Martha

regina zei

wat een superrrr leuk kaartje!!

gr regina

GerJanne zei

Hoi Marrie,

ik vind de vorm van de kaart alleen al een plaatje! EN dan de rest nog! Super. De stempel met Tilda en het kleine beertje op schoot is heel lief!!

groetjes,

GerJanne

Corrie zei

Ohhhh wat een prachtig kaartje Marrie
dat stempeltje is ook zo'n schatje.

Groetjes Corrie

Nicole zei

Wat een sweettie!!! Helemaal mooi. Liefs, Nicole

Marlies zei

Een super mooie en schattige kaart! Mooie kleuren en een hele leuke vorm! groetjes, Marlies

Brenda zei

Lief kaartje, marrie!!
Lieve groetjes Brenda

Jolanda zei

hoi Marrie,
ik ben helemaal weg van deze kaart:0) prachtig gemaakt!
grtz Jolanda

Mariken zei

Ik vind je kaartje prachtig, mooie kleuren Marrie!
Gr-jes Mariken.