dinsdag 23 oktober 2012

Tilda gaat skiën

Hallo Allemaal,

Hier ben ik dan weer met een nieuwe kaart.
Wat vind ik dit een leuke stempel van Magnolia en dat papier vind ik ook al zo mooi.
Ik heb de stempel ingekleurd met mijn nieuwe Faber Castell potloden het is nog wel even zoeken naar de juiste kleuren vooral voor het haar dat vind ik nog erg moeilijk.
Jullie moeten eens weten hoeveel stempels er in de prullenbak verdwijnen ha ha ha hoezo pietje precies.
Ik heb voor de kaart een Go Kreate mal gebruikt.
De sneeuw sterren zijn gemaakt met de DooHickeys van Magnolia.
De kleine sneeuw sterren zijn ook van Magnolia maar dan heb ik de lange stukken er af geknipt en 2 op elkaar geplakt en zo krijg je dan deze maat sneeuw sterren.
In de hoek een leuke strik met belletjes en de andere hoek een tekst die ik op de computer heb gemaakt.

Met deze kaart wil ik mee doen met de Simpley Magnolia Challenge blog

Ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden en ben dan ook benieuwd naar jullie reacties.
Lieve groetjes Marrie

28 opmerkingen:

HenP Produkties zei

Hoi Marrie,
Ik vind het een supermooi kaart. Mooie kleuren en die vorm van de kaart vind ik ook helemaal te gek.

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde

LottesCards zei

Heel erg mooi! Ik vind de vorm zo super!!! En kleuren... tja... bij mij verdwijnen er ook altijd heel wat afdrukjes in het grote archief ;-)

Liefs

Kim zei

Wat een gave kaart! Prachtig mooi en zo'n leuk model ook!

Groetjes Kim

Corrie zei

Het is weer een prachtig geheel Marrie, het is weer smullen,je hebt de stempel prachtig ingekleurd hoor Niks mis mee.
lieve groetjes Corrie

Ans Gilbert zei

Hoi Marrie,
je hebt wel eer van je werk, de stmeple is prachtig ingekleurd en..je papier, mallen en de hele kaart is ..prachtig..

Liefs Ans

corryskaart zei

hoi marrie
je kaart ziet er supermooi uit en erg leuk in deze vorm!
groetjes van corry

Just me... zei

Wat een geweldige MOOIE kaart.

Corrie zei

Hallo Marrie
wat een lief kaartje, prachtig in dat ijsblauw.

Groetjes Corrie

KarinsArtScrap zei

schitterende kaart Marrie.

groetjes karin

lenny zei

WOWWOWWOWWOW wat is tie weer super gaafffffffff gemaakt Marrie
groetjes lenny

Margreet zei

Wat een super leuk kaartje
en mooi gekleurd.
Groetjes Margreet

jolanda zei

je kaartje ziet er prachtig uit.

Unknown zei

Wat een mooie kaart, vooral de vorm vind ik prachtig!

Groetjes, Priskilla

Unknown zei

Hallo Marrie, wat een absoluut dotje!! Groetjes Frea

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Marrie, mooi ingekleurd en leuke details. Groetjes Karin

creacora zei

Wow wat een beauty !!

Groetjes Cora

Jeannette zei

Een érg leuk kaartje, Marrie!

Groetjes, Jeannette

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

ha die Marry,

Natuurlijk via een ander blog bij jou terecht gekomen en dacht .... ik ga eens een kijkje nemen. Toen zag ik toch een leuke kaart en ben eens naar beneden gaan scrollen. Wat een leuke kerstkaarten heb je al gemaakt.
Dit kaartje zit veel op en hij kan het hebben. De kleuren zijn eenvoudig gehouden en zo is het een schitterend geheel geworden. Het kleuren gaat je goed af hoor. Dat haar mag toch ook weleens gewoon blond zijn.
Kom eens vaker een kijkje nemen. Ik ben meer op het stempelen over gegaan.
Gezellige groetjes Lida

Teresa zei

Oh wow! This is beautiful Marrie, I love the shape and beautifully coloured Tilda. Teresa x

Nathaly zei

Wow Marrie, wat een geweldige kaart! Prachtig dat ijsblauw. Past helemaal in het thema. Nou, dat kleuren gaat perfect hoor. En leuke tip om de sneeuw sterren in te korten. Heel gaaf! Nathaly

Joke zei

Leuk kaartje mooi afdrukje en mooi ingekleurd leuk die blauw tinten en het model van de kaart vind ik ook erg leuk.
groetjes Joke

Helga zei

A wonderful, adorable card. You colored it perfect. Blue is cool !
I like your card very much - suuuuper !
Hugs
Helga

Riet zei

Wat een prachtige kaart Marrie.


Lieffs Riet.

Martha zei

Hoi hoi Marrie,
wat heb je deze mal leuk gebruikt!
Hele mooie kleurtjes ook!
Groetjes van Daatje

Babette zei

Hij is echt heel gaaf, heel leuke vorm.
Groetjes Babette

Ine zei

wil je even op mijn blog kijken, er staat iets voor je :)


groetjes Ine

Marlies zei

Marrie, schitterend papier, geweldige kleuren en materialen gebruikt, ik vind het 'n juweeltje van een kaart!!! groetjes, Marlies

krearia zei

Hoi Marrie,

wat een mooie kaart is dat. Mooie kleuren en het kleuren met potloden gaat je goed af hoor. Leuk stempel van magnolia heb je gebruikt.

Groetjes Ria