zondag 28 oktober 2012

Tilda met gans

Hallo Allemaal,

Hier is dan weer een kaart van mij.
Deze Tilda had ik al ingekleurd maar kon er geen papier bij vinden tot ik dit papier in handen kreeg.
Normaal zoek ik eerst papier en stempel bij elkaar en zoek ik dan de kleur potloden uit maar deze stempel wilde ik zo graag inkleuren dat ik niet aan het papier gedacht heb en dan is het drama om er nog iets bij te vinden maar vind het wel goed gelukt.
Tilda en de gans zijn in gekleurd met Faber Castell potloden.
Ik heb verschillende DooHickeys gebruikt van Magnolia.
De vlinder is van Unique.
Hier en daar wat Stickles.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden het is namelijk een andere stijl dan jullie gewend zijn van mij.


Lieve groetjes Marrie

30 opmerkingen:

Janny zei

Wat een schitterende kaart zeg, prachtig ingekleurd en hele mooie details liefs Janny

CreaSjouk zei

Wat een prachtige kaart!
Groetjes Sjoukje

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart Marrie.

groetjes karin

Marlies zei

Schitterende kaart Marrie! Prachtige kleuren, ondanks dat je ze na het kleuren bij elkaar hebt gezocht! Groetjes, Marlies

Cindy zei

Je hebt er weer een prachtige creatie van gemaakt. Ik vind hem ontzettend mooi. Ook zulke prachtige kleuren en details! Groetjes, Cindy

Lia zei

Ik vind ze schattig ingekleurd en je hebt mooi papier gebruikt,
groetjes Lia

Ans Gilbert zei

Hoi Marrie,
Wat een mooi kaartje, super ingekleurd.mooie mallen en papier gebruikt..toppie..

Liefs Ans

Riet zei

Wat een prachtig kaartje is dit.

Liefs Riet.

Mariken zei

Hi Marrie, damk je wel voor de Award, ik ben er blij mee! En wat heb je een schitternede kaart gemaakt, super!
groetjes Mariken xx

Marlies zei

Een super mooie kaart met een heel lief Tilda. Mooi met de gele bloemen erbij, staat heel vrolijk! groetjes, Marlies

LottesCards zei

ow, wat super mooi!!! Ik kies zelf ook altijd de kleuren aan de hand van het gekozen papier, want je hebt anders inderdaad het probleem om er maar weer iets bij te vinden... In jou geval is dat toch super gelukt!!!! Het is een prachtig geheel geworden ;-) En wat een leuke details zie ik, genoeg ideeën weer!

Liefs

Corrie zei

Prachtig gemaakt Marrie.
lieve groetjes Corrie

JOKE zei

Geweldig goed gelukt deze kaart!!! Het is ook wel een heel lief plaatje dus ik begrijp dat je niet kon wachten met inkleuren...
Liefs Joke

marian zei

Het is wel een schattige kaart geworden hoor.
Groetjes van Marian.

Marga50 zei

Wowwww een topper van een kaart Marrie,mooi van kleur. Groetjes Marga.

Louise zei

Schitterend kaartje Marrie, alles past prachtig bij elkaar.

Fijne dag,

LOuise

Christina - Pieces of Dreams zei

Beautiful card. Love this Tilda she makes me smile,
Chris x

HenP Produkties zei

Wat een klus is het dan he, om er het goede papier bij te vinden. Ik heb dat ook heel vaak, omdat Petra soms de plaatjes inkleurd en ik dan ook achteraf de juiste kleur papier erbij moet zoeken, maar het lukt altijd wel. En bij jou is het ook heel goed gelukt, wat een mooie kaart, lekker veel details, houd ik wel van...

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde

corryskaart zei

Hoi Marie
Dit ziet er even supermooi uit en ja dat papier en kleuren zoeken daar heb ik ook altijd de meeste tijd in zitten,hifi
Groetjes van corry

Martha zei

Hoi hoi Marrie,
leuke kaart!
groetjes van Daatje

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En prachtig papier en bloemen
Groetjes Margreet

jolanda zei

wat ziet dit er prachtig uit.
Mooi afdrukje

Karin zei

Wat een leuk kaartje Marrie, de gelel bloemetje springen er echt uit, heel mooi! Groetjes Karin

Corrie zei

Wat een mooi kaartje Marrie!!!

Groetjes Corrie

Unknown zei

Schitterend bij elkaar gezocht! mooie kleuren hoor.
Ik heb een kleine verrassing op mijn blog voor je staan. Kom je kijken?
Groet van Alexan

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi kaartje Marrie.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Babette zei

Hij is weer fantastisch. Papier past er g goed bij het afdrukje.
Groetjes Babette

Unknown zei

Prachtig kaartje, heel mooi ingekleurd en vind de gele bloemetjes er erg mooi bij!

Groetjes, Priskilla

krearia zei

Hoi Marrie,

Nou ik vind het een mooie kaart hoor. Je hebt weer super gekleurd en je bloemen zijn prachtig. Het maakt gewoon niet uit wat je maakt, het ziet er altijd goed uit.

Groetjes Ria

carla zei

Lief kaartje hoor Marrie.
Dank je wel dat je ook op mijn blog was!
liefs, Carla