zondag 14 oktober 2012

Winter Tilda

Hallo Allemaal,

Hier is dan weer een kaart van mij.
En natuurlijk is het weer een Magnolia stempel wat zijn ze leuk he de nieuwe kerst stempels.
Ik heb mijn nieuwe potloden gebruikt de Faber Castell potloden wat zijn die fijn om mee te kleuren ben er heel blij mee.
De kaart heb ik met een Go Kreate mal gemaakt
De wolk,boompjes en de sneeuwster zijn met de DooHickey's van Magnolia gemaakt.
De rand met sneeuwsterren aan de zijkant is een mal van Memory Box.
De tekst op de wolk is van Marianne.
Verder heb ik heel veel glitter gebruikt (zo leuk alles zit onder als je dat heb gedaan ha ha ha).
Zo dat is het wel ik hoop dat jullie het weer een leuke kaart vinden en ben benieuwd naar jullie reacties.

Lieve groetjes Marrie.

37 opmerkingen:

jolanda zei

Je kaartje ziet er prachtig uit, leuke kleur

Noriko zei

Het is een schatje in het ijsblauw Marrie.
Super leuk om te zien.

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

gré zei

schitterend mooi
zo n mooie kleur ook
heerlijk om naar te kijken

groetjes gré

corryskaart zei

hoi marrie
ja die nieuwe kerststempels zien er weer geweldig leuk uit en jij hebt er al gelijk een erg mooie kaart mee gemaakt,erg leuk met die mallen en gave kleur!
groetjes van corry

Ans Gilbert zei

Hallo Marrie,
Wat een prachtig, winters kaartje..mooi model kaartje en de kleuren zijn ..super..

Fijne zondag, liefs Ans

Neline zei

Wat een prachtig kaartje weer Marrie!
Ze zijn allemaal weer leuk hé de stempels.
groetjes
Neline

JOKE zei

Een hele mooie kaart in schitterende kleuren!!! En wat een lief stempeltje is dit hè...
Liefs Joke

Plony zei

Liefffffff, heeeeeeel erg lief!!!!
groetjes, Plony.

Corrie zei

Ooooo Marrie ,wat is die weer lief,met mooie kleurtjes ,mooi zijn die potloden hè Cindy heeft ze ook ,je kan nu kleuren zonder terpetine,je hebt een schitterende kaart gemaakt.
lieve groetjes Corrie

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
En prachtig gekleurd.
Groetjes Margreet

HenP Produkties zei

Supermooie kaart, mooi die ijsblauwe kleur.
En ja, ik ben ook helemaal weg van die nieuwe kerststempels, deze heb ik niet, maar is ook erg leuk..

Heel veel freubelgroetjes,
Hilde & Petra

Anoniem zei

Prachtig kaartje!
Mooi ingekleurd Marrie!

Groetjes van Inge

lenny zei

Ze is weer helemaal geweldig Marrie
gr lenny

Unknown zei

Wat een leuk model en mooie stempel, je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt!

Groetjes, Priskilla

LottesCards zei

helemaal prachtig!! Leuk model, mooi gekleurd en mooi details ;-)

Liefs Lotte

Corrie zei

Wat een schitterend kaartje Marrie
Groetjes Corrie

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Marrie.

groetjes karin

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Marrie.
Echt schitterend.

Gr leny Hempen

Helga zei

Wow a realy adorable card. So wonderful colored - super !!!
Hugs Helga

Marlies zei

Wat een mooie kaart Marrie! Leuk model, frisse kleuren en mooie details! Je kleurwerk met je nieuwe potloden ziet er geweldig uit! groetjes, Marlies

Marlies zei

Marrie, wat een geweldig mooie kaart weer! Hele mooie kleur blauw en details ook erg mooi! Groetjes, Marlies

GerJanne zei

Hoi Marrie,

het is weer een supermooie kaart! De kleuren zijn prachtig en die kerstboom is erg leuk!

groetjes,
GerJanne

Karin zei

Prachtig kaartje Marrie, mooie kleuren.

Gerrie's kaarten zei

Wat een mooi lief kaartje
Groetjes Gerrie

Jeannette zei

Een geweldig kaartje, Marrie! Zo'n mooi winters kleurtje dat blauw.
Prachtig!

Groetjes,
Jeannette

Unknown zei

Hoi Marrie, lekker veel glitter, zo hoort dat op een kerstkaartje vind ik haha!! Hij is geweldig mooi geworden vind ik! Groetjes Frea

Durvina zei

Wat een mooie kaart, prachtig in dat ijsblauw.

Liefs, Durvina

Riet zei

Wat is dit een schitterend kaartje Marrie.


Liefs Riet.

marian zei

Wat een lieverdje.
groetjes van marian.

Joke zei

Leuk kaartje in deze mooie kleur blauw.
groetjes Joke

Diana zei

Prachtig kaartje Marrie!
Groetjes Diana.

Nathaly zei

Hi Marrie, wat een mooi winters tafereeltje heb je ervan gemaakt. Hele leuke kaart. Weer zo mooi ingekleurd. Ik hoor veel goeds over die Faber Castell potloden. Groetjes, Nathaly

Janny zei

Hij is prachtig Marrie, bedankt voor je lieve reactie, maar ik vind dat jij hele mooie kaarten maakt,het papier vind ik ook super, net als het stempeltje, liefs Janny

Babette zei

Wat een leuke vorm weer, prachtige kaart.
Groetjes Babette

manuela zei

wat een geweldig mooie kaart ! Hele mooie kleur blauw en details ook erg mooi!

Liefs Manuela

Miranda V zei

Het geeft misschien een zooitje, maar de glitters geven wel een heel mooi effect aan je kaart. Ik vind je kaart in ijs-kleuren helemaal mooi. Gaaf ook hoe goed je overweg kan met de potloden, ik vind dat je het plaatje heel mooi hebt ingekleurd. Samen met alle ijspegels is het een heel mooi geheel geworden.

krearia zei

Wauw, wat een mooie kaart weer. Wat kun jij mooi kleuren met de potloden zeg. Super..