woensdag 19 januari 2011

Hoera een Award


Hallo Allemaal
Deze Award heb ik van Frea.
Lieve Frea ik wil je nog bedanken voor deze blijk van waardering.
Nu is het de bedoeling dat ik 3 dingen over mij zelf vertel.
Ik vind dat nog al lastig maar ga het toch proberen.
1.Ik ben stapel gek op mijn 4 klein kinderen.
2.Ik lees graag boeken van het duo Preston&Child en van Tess Gerritsen.
3.Ik ben helemaal weg van de stempels van Magnolia maar dat is voor jullie geen geheim.
Zo nu moet ik deze Award aan 5 mede bloggers door geven dat valt nog niet mee ik vind jullie allemaal even creatief maar ik heb er toch 5 uit gekozen.
1.Gre Omdat zij meestal 1 van de eerste reageert vind dat altijd zo leuk en ik moet vaak zo om haar lachen Gre ik hoop dat je nog heel vaak op mijn blog komt dollen.
Ik vind je creaties heel erg leuk vandaar dat je van mij deze Award krijgt.
2.Cora Ook om haar moet ik vaak lachen en ik vind je kaarten zo mooi.
3.Marijke Jij verdient deze Award omdat je hele mooie dingen maakt.
En van die lieve berichtjes achter laat op mijn blog.
4.Corrie Ook jij verdient deze Award omdat je mooie creaties maakt.
En altijd van die leuke reacties geef op mijn blog.
5.Regina Jij verdient deze Award omdat je voor iedereen van die lieve kaarten maakt.
Zo dat is er uit wat was dit moeilijk zeg maar nu mogen jullie deze Award door geven.
Veel succes groetjes Marrie.

6 opmerkingen:

marijke zei

dank je wel voor deze award lieve meid , ik ga hem niet plaatsen omdat ik hem al eens gehad heb maar ben wel zeer gevleid hoor.ik blijf gewoon langs komen hoor ;0)

Corrie zei

Hoi Marrie
Gefeliciteerd met je Award en wat lief dat je hem met mij wilt delen, ik plaats geen Awards meer op mijn blog, maar ik voel me wel reuze vereerd, dank je wel.
Groetjes Corrie

regina zei

hoi

gefeliciteerd en hartstikke bedankt dat je hem aan mij door geeft heel lief!

ik probeer het morgen op mijn blog te zetten!!

gr regina

Lia zei

Gefeliciteerd met je Award, je hebt heb verdiend.

groetjes Lia

creacora zei

allereerst jij gefekliciteerd meis met je award en wat super lief dat je hem ook aan mij schenkt dank je wel !!
groetjes Cora

gré zei

hallo marrie

op de eerste plaats van harte gefeliciteerd
met je award
en ik voel me zeer vereerd dat je aan mij gedacht heb
het is hartstikke leuk dat je eigenlijk zo veel voor elkaar betekend
ondanks dat je elkaar niet eens persoonlijk kent nou hartstikke bedankt hoor marrie
ik blijf je volgen
want jij maakt ook heel erg mooie creaties
ga nu mijn award proberen te plaatsen

heel veel lieve freubelgroetjes van gré