donderdag 20 januari 2011

Tilda met haar boog

Hallo Allemaal,

Allereerst wil ik jullie iets vervelends vertellen ik ben vanmorgen gevallen met mijn fiets voor ik het wist lag ik op de grond en zaten er 2 mannen naast mij.(ben ik zeker niet gewend)
Maar gelukkig zijn er nog mensen die stoppen en je helpen in geval van nood.
Ik heb een spagaat gemaakt en daarmee mijn liezen verrekt vervolgens op mijn zij gevallen.
Vroeger op turnen kon ik dat wel maar nu ik bijna 50 ben wordt het wat minder soepel.
Ik heb op mijn knieën blauwen plekken en heb overal pijn.
Mijn schoonzoon moest heel hard lachen "kan jij dan geen spagaat" zij hij tegen mij (de lolbroek).
Ik ben alleen bang voor mijn rug ik ben daar al eens aan geopereerd die hel nooit meer.
Ik heb merendeels van de dag geslapen maar nu het wat later op de dag is krijg ik meer pijn in mijn lichaam.
De dokter heeft gezegd dat het een paar dagen kan duren voordat het weg is.
Maar nu genoeg over mijn pech geval maar nu weer iets leuks over mijn kaart:
Gelukkig had ik deze kaart al af en een foto van gemaakt.
Ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden.

Groetjes Marrie

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Oei Marrie, dat is minder, dan wilt een mens al eens sportief zijn en met de fiets rijden. Al goed dat je er achteraf nog mee kunt lachen.
Je kaartje is trouwens heel knap, ik vind het zo fijn dat je alleen de kleur roze gebruikt hebt.
grtjes
Christa

Unknown zei

Hoi Marrie, meid toch, wat vervelend. Je kunt lelijk wegkomen met zo'n val. Ik hoop maar dat het allemaal meevalt. Je kaart is in ieder geval weer een dotje geworden. Doe rustig aan hoor!! Groetjes, Frea

gré zei

hoi pechvogel
wat vervelend voor je
hopelijk gaat de pijn minder worden
lijkt me vreselijk zeer doen oei

maar je kaartje is hartstikke mooi
helemaal in het rose mooi
groetjes gré

creacora zei

hoi Marrie wat een pech idd gelukkig zijn er nog mensen die je helpen als je gevallen bent en twee mannen naast je dat is ook niet verkeerd hihi
zal wel erg veel spierpijn worden meis verder valt het zo te lezen gelukkig mee maar een spagaat op jou leeftijd dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten
heel veel beterschap meis en rustig aan hoor
je kaartje is weer Toppie nou jij nog !!!
groetjes Cora

marijke zei

och marrie toch ja dat ga je voelen he je zult wel fikse spierpijn hebben morgen en de dagen er na zijn er nou geen andere manieren on leuke mannen naast je te hebben waarom moet je nu persee in een splagaat gaan op straat, hoe verzin je het toch hihihihi
je kaartje is wel leuk hoor hoor dus je freubel knopje is niet beschadigd gelukkig

Corrie zei

Jeetje Marrie,wat een nare val heb je gemaakt zeg, ik wens je heel veel sterkte toe en hopelijk ben je gauw pijn vrij.
Je kaartje ziet er geweldig mooi uit joh.
Groetjes Corrie

Lia zei

Jeetje dat is wel balen zeg, wat vervelend, gaat het nu een beetje of heb je toch wel veel pijn?

Je kaartje is super!!

groetjes Lia

Margo zei

Hoi Marrie,
ik hoop dat je je snel beter voelt !
Je kaartje is echt prachtig geworden !
Groetjes
Margo