zondag 16 januari 2011

Loving Wishes

Hallo Allemaal,

Ik heb eindelijk mijn Grand Galibur uit geprobeerd.
Wat ben ik blij met dat ding en de maat van de stans is precies goed voor op een kaart.
Daar gaan jullie meer van zien hoor.
Ik heb al weer gezien dat er hele leuke nieuwe uitkomen.
Nu even over de kaart de stempel is een Magnolia.
En is ingekleurd met Derwent potloden.
Ik heb van de Spellbinders het Heart en de Fancy Tags gebruikt.
Van de Grand Spellbinders de Scalloped Squares.
Die hele kleine hartjes heb ik met een CreaLies Mal nr.9-10 gemaakt.
Ik heb ook nog wat Stickles Diamond gebruikt vind dat altijd zo leuk een beetje glitter.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Een hele fijne zondag.

Groetjes Marrie

11 opmerkingen:

marijke zei

jeetje wat is die gaaf

Corrie zei

Wat een prachtig kaartje Marrie
Groetjes Corrie

gré zei

gewoon geweldig je kaartje
heel mooi
groetjes gré

regina zei

hoi

een prachtig kaartje!!

gr regina

creacora zei

o wat een schitterende kaart Marrie !!

Groetjes Cora

Lia zei

Whauww Marrie wat een schitterende kaart heb je gemaakt, prachtig hoor.

groetjes Lia

Unknown zei

Wat een dotje (hihi) Marrie. Kijk even op mijn blog, daar staat een kleine verrassing voor je. Groetjes Frea

MarkerGeek zei

This is lovely! Great colours and Tilda looks so sweet. :)

Margo zei

Waaw Marrie,
dat ziet er dus echt super uit he !
Wat een schattige stempel ook !
Groetjes
Margo

Angelique zei

Hoi marrie, leuk dat je meedoet met de derwent challenge. Alleen mag je dit echter doen met nieuwe inzendingen. Deze is al van januari, dus helaas moet ik het verwijderen voor de challenge! Sorry daarvoor!

Nicole zei

Ik wil alleen even zeggen dat ik het ook een heel leuk kaartje vind. Jammer dat-ie al van januari is. Doe je de volgende keer mee met een kaartje speciaal voor de challenge? Ik ben benieuwd naar een volgende inzending!

Groetjes!