zondag 2 januari 2011

Tilda met een mand vol appels

Hallo Allemaal

Het is weer een nieuw jaar.
Ik hoop met heel veel creatieve dingen in het vooruit zicht.
Aan voornemens doe ik niet dan kan het ook nooit tegen vallen,
als ik mij er niet aan kan houden.
Maar 1 ding wil ik mij wel aan houden en dat is kaarten maken.
Zo nu maar even over mijn kaart.
De stempel is van Magnolia.
En is ingekleurd met Derwent potloden.
Het papier is van kaiser Craft/Devonshire.
De hoeken heb ik gemaakt met Decorative butterfly Border van Spellbinder.
Met een pons heb ik bloemetjes gemaakt en een glitter steentje er op geplakt.
Zo dat was het wel weer ik hoop dat jullie het een leuke kaart vinden.

Groetjes Marrie

8 opmerkingen:

gré zei

heel erg leuk marrie
met dat oranje
leuke stempel ook
heel veel freubelgroetjes van gré

Ilonka zei

wauw marrie een spetterend kaartje en nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

groetjes Ilonka

Unknown zei

Hoi Marrie, wat een lief kaartje, ik vind de kleuren erg mooi bij elkaar staan. Groetjes, Frea

Margo zei

Wat een prachtig kaartje Marrie !
Leuk he weer lente-achtige kaartjes maken :)
Liefs
Margo

Lia zei

Ik wens je een heel gezellig, creatief en vooral gezond nieuwjaar toe!!

Je kaart vind ik superleuk, lekker fleurig.

groetjes Lia

marijke zei

ik wens ook voor jou alle goeds in 2011 je kaartje is in ieder geval hartstikke leuk

Anoniem zei

Heel vrolijke kleuren heb je gebruikt !
grtjes
Christa

Anoniem zei

Marrie,ik wilde je even bedanken voor je deugddoende reactie op mijn blog.
Fijn dat je ook volger bent geworden.
grtjes
Christa